Замовити дзвінок

Графік Call-центру:
пн-пт 9:00 - 18:00
сб-нд вихідний

0
Каталог товарів

FAQ

  • Яка якість товарів у вашому магазині?

    Ми ретельно відбираємо топові товари від провідних виробників України та інших країн світу, щоб забезпечити високу якість та безпеку для ваших дітей. Усі товари відповідають міжнародним стандартам якості та безпеки.

  • Чи є у вас програма лояльності або знижки для постійних клієнтів?

    Так, у нашому магазині діє програма лояльності для постійних клієнтів. Ви можете накопичувати бонусні бали з кожної покупки і обмінювати їх на знижки або витрачати їх замість власних коштів. Також ми регулярно проводимо акції та розпродажі.

    Детальніше про бонуси для постійних клієнтів:

    • здійсніть разову покупку в наших фізичних магазинах чи онлайн;
    • отримайте бонусну картку 3% від мережі дитячих магазинів «КОТЯ» і накопичуйте бонуси з кожної покупки, щоб потім вигідно їх витрачати;
    • якщо бажаєте збільшити % вашої персональної знижки – купуйте більше! При сумі загальної покупки від 10 000 грн. ваша знижка – 5%, а якщо ваших покупок в нас буде на суму понад 15 000 грн. - ви отримаєте цілих 7% знижки;
    • ви майбутня матуся або нещодавно нею стали? Магазин «КОТЯ» подарує вам бонусну картку просто так, за вашу щиру посмішку (і звісно при пред’явленні свідоцтва про народження малюка)

    * Бонусна програма діє в онлайн-магазині та у всіх фізичних магазинах «КОТЯ» в містах Черкаси та Сміла, а також в магазинах-партнерах «COLOR KIDS» (ТРЦ «Піонер», 2 поверх) і «TEEN SHOP» (ТЦ «Будинок торгівлі», 2 поверх) міста Черкаси.

    * Учасники бонусної програми автоматично отримують разову знижку до дня народження на всі товари у розмірі 10% від суми покупки (термін дії – за 5 днів до дня народження, в день народження та протягом 5 днів після);

    * Бонусна картка віртуальна, витрачати бонуси можна за номером телефону або по прізвищу її щасливого власника.

    * Щоб накопичувати більше бонусів при покупці в наших магазинах - не забудьте вказувати ваші дані. Бонусів на вашій віртуальній картці при кожній купівлі ставатиме більше, а це ще більша можливість обирати найкращі дитячі товари за нижчими цінами!

    * Бонуси не нараховуються на великогабаритний товар та акційні пропозиції і групи товарів з розпродажу. 

    * «КОТЯ» сумує, коли ви забуваєте про нас і не приходите на шопінг! Відтак і персональні бонуси від вас зникають. Якщо ви не здійснюєте покупки протягом 4 місяців і більше – ваші % починають танути (з 7% до 5%, потім з 5% до 3%). За відсутності покупок з використанням персональної знижки протягом 12 місяців ваші бонуси анулюються.

    Додаткову інформацію можна отримати від нашої команди за номерами телефонів:

    093-617-91-25

    063-788-44-79

    096-174-81-80

    073-771-20-20

    або в особистих повідомленнях наших соціальних мереж.

  • Які методи оплати ви приймаєте?

    Ми приймаємо різні методи оплати, включаючи кредитні та дебетові картки, банківські перекази, оплату через популярні платіжні системи, готівку при замовленні самовивозом та післяплату при отриманні вашого замовлення, а також карта- "пакунок малюка"

  • Чи можна змінити або скасувати замовлення після його оформлення?

    Так, ви можете змінити або скасувати замовлення, якщо воно ще не було відправлене. Для цього зв’яжіться з нашим менеджером якомога швидше, і ми допоможемо вирішити ваше питання.

  • Скільки часу займає доставка замовлення?

    Термін доставки залежить від вашого місцезнаходження та обраного методу доставки. У середньому, доставка займає від 2 до 5 робочих днів.

  • Чи можна повернути або обміняти товар?

    Так, ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він не був використаний і зберіг свій товарний вигляд. Будь ласка, зв’яжіться з нашим менеджером отримання детальної інформації про процедуру повернення.

  • Як я можу відстежити своє замовлення?

    Після відправлення замовлення ми надішлемо вам номер накладної для відстеження посилки на номер телефону, або в додатку Viber чи Telegram. Ви зможете відстежувати статус доставки на сайті кур'єрської служби.

  • Як я можу зв’язатися з вашою службою підтримки?

    Ви можете зв’язатися з нашою службою підтримки через форму зворотного зв’язку на сайті, електронну пошту, соціальні мережі або за номером телефону, вказаним у розділі "Контакти". Ми завжди раді допомогти вам з будь-якими питаннями!