Замовити дзвінок

Графік Call-центру:
пн-пт 9:00 - 18:00
сб-нд вихідний

0
Каталог товарів

Гарантії та повернення

На всі товари, придбані в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року.

Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні наступних умов:

  • із дня придбання пройшло не більше 14 днів, не враховуючи дня покупки;
  • товар не був у використанні, тобто є новим (в оригінальному пакуванні та ідеальному стані);
  • збережений товарний вигляд та споживчі якості товару;
  • є пломби, ярлики, упаковка, товарний чек.

Зверніть увагу! Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991 р. №216 це правило не поширюється на: предмети особистої гігієни, білизну, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, постільні приналежності, косметику, дитячі м'які, надувні і гумовихі іграшки, товари для новонароджених тощо.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

Гарантійні зобов'язання і всі положення, пов'язані з ними, включаючи терміни, встановлюються виробником або представником виробника в Україні.

Гарантійні терміни по кожній окремій товарній позиції Ви можете уточнити у нашого менеджера. Гарантія надається зазвичай на термін до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника.

На деякі вироби гарантійним талоном є товарний чек.

Гарантія починається з моменту продажу виробу.

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, будуть усунені спеціалізованими сервісними центрами.

Доставка виробу на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем своїми силами чи за власний рахунок.

Термін гарантійного ремонту встановлює сервісний центр.

Весь асортимент дитячих іграшок, представлених на нашому сайті, має всі необхідні згідно з чинним законодавством сертифікати якості, вони безпечні для використання навіть найменшими. А найменування фірм, з якими ми співпрацюємо, говорить про надійність представлених дитячих товарів і їх позитивний вплив на дітей.

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:

  • з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту,) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.

Обмін та повернення

  • Щоб уникнути будь-яких неприємних ситуацій після оформлення замовлення в інтернет-магазині «КОТЯ», будь ласка, звертайтесь до менеджера магазину за детальною інформацією про товар, а саме: його характеристики, склад, країну виробника та інші необхідні вам дані.
  • Відповідно до чинного законодавства України, товари, оплачені в касах роздрібної мережі магазинів «КОТЯ» підлягають обміну/поверненню тільки у відповідних магазинах, де раніше товар був оплачений.
  • Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то ви можете: провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж; придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості; отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.
  • За потреби товар оглядається спеціалістами технічного сервісу для діагностики. Подальше повернення коштів в разі несправності товару відбувається після того, як буде отримано висновок фахівців.

СПОСОБИ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Через будь-який магазин мережі «КОТЯ» (адреси магазинів знайдете в розділі «Контакти»), без оплати зворотної доставки товару.

Через найближче до вас відділення кур'єрської служби «Нова пошта».

Попередньо необхідно з представником магазину узгодити це питання, в якому ви плануєте обміняти/повернути товар.

Повернення коштів за товар здійснюється безготівковим розрахунком на банківську карту, або готівкою при особистій явці клієнта до офлайн магазину чи за допомогою поштового переказу, якщо покупка була здійснена в інтернет-магазині.